Lev Landlig solgt til Egmont Hjemmet Mortensen
Lev Landlig solgt til Egmont Hjemmet Mortensen
Norges største magasinutgiver styrker seg på bolig og interiør ved å kjøpe Lev Landlig fra Tun Media. Lev Landlig er Norges eneste magasin innen «country living»-sjangeren. Magasinet gir leserne en opplevelse av landlig livsstil og interiør, masse ideer til hus og hage, og sesongens beste oppskrifter på hjemmelaget mat. Opplaget er på ca. 20.000. Egmont Hjemmet Mortensen er Norges største utgiver av boligmagasiner og har i tillegg boligsatsningen klikk/Bolig på nisjenettverket Klikk.no. Ved kjøp av magasinet Lev Landlig styrkes posisjonen ytterligere.
Lev Landlig er et godt magasin som Tun Media er stolt over å ha utviklet. I et krevende marked er det viktig med tilstrekkelig kompetanse og ressurser til å kunne videreutvikle produktene. I den situasjonen tror vi andre har større muligheter og ressurser til å utvikle Lev Landlig videre, og er glad for at EHM overtar magasinet, sier administrerende direktør Mari Velsand i Tun Media AS.
Weibull har vært rådgiver for Tun Media i denne prosessen.